Szanowni Goście!
Od 9 maja 2020 nasz obiekt jest ponownie otwarty. Aby sprostać Państwa wymaganiom, a równocześnie zapewnić bezpieczny pobyt w naszym obiekcie wprowadziliśmy niezbędne zasady funkcjonowania.
W recepcji i częściach wspólnych
- Pracownicy recepcji są dla Państwa dostępni w godzinach od 6:00 do 11:00 oraz od 14:00 do 6:00 dnia następnego.
- Preferujemy wcześniejsze rezerwacje. Prosimy Państwa o dokonywanie ich przez naszą stronę, portale bookingowe, mailowo lub telefonicznie z co najmniej 2-3 godzinnym wyprzedzeniem.
- Sugerujemy płatności bezgotówkowe (zbliżeniowe).
- W lobby recepcyjnym mogą przebywać jednocześnie maksymalnie 2 osoby.
- We wszystkich częściach wspólnych obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.
- Nieprzerwanie dezynfekujemy klamki, poręcze i blaty.
W pokojach
- Aby zapewnić jak najmniejszy kontakt pracowników z Gośćmi sprzątanie w trakcie pobytu odbywa się jedynie na życzenie (nie częściej niż co trzy dni) i podczas nieobecności Gości.
- W razie potrzeby wymiany ręczników, opróżnienia koszy na śmieci czy uzupełnienia środków higienicznych bardzo prosimy o zwrócenie się do recepcjonistów.
- We wszystkich pokojach typu STANDARD znajdują się czajniki, kubeczki jednorazowe, kawa i herbata do Państwa dyspozycji.
- Obowiązuje zakaz odwiedzin Gości przez osoby niezameldowane w naszym obiekcie.
W ogrodzie
- Zachęcamy Państwa do spędzenia czasu na świeżym powietrzu w naszym ogrodzie. Prosimy pamiętać o zachowaniu odległości 2 m od innych osób.
Gastronomia
- Restauracja pozostaje zamknięta dla osób, które nie są zakwaterowane w naszym obiekcie.
- W razie chęci zjedzenia posiłku popołudniowego/wieczornego prosimy o zgłoszenie tego faktu w recepcji w dniu przyjazdu. Zostaną one zaserwowane dla Państwa indywidualnie.
- Śniadania są przygotowywane dla Państwa i serwowane indywidualnie o wybranej przez Państwa godzinie.
Państwa spokojny i bezpieczny pobyt jest naszym priorytetem. Pozostajemy do Państwa dyspozycji.